Nadmi
- Kraj:Polska
- : Język.:deutsch
- : Utworzony.: 06-10-15
- : Ostatnie Logowanie.: 04-04-25
: Opis.: Fourth UFO shot down by the US, this time over Lake Huron Monday, February 13, 2023 Latest update on the unidentified objects flying over the US and Canada: Yesterday the US Airforce has shot down another unidentified flying object, this time the object was shot down over Lake Huron and they are going to recover the debris to analysis the object. The Pentagon has refused to rule out the recent unidentified objects shot out of the sky could be aliens. US Air Force General Glen VanHerck said intelligence services were exploring all avenues - including the three most recent objects may be linked to extraterrestrials. Asked whether he had ruled out 'aliens or extraterrestrials', he said: 'I'll let the intel community and the counterintelligence community figure that out. I haven't ruled out anything' reports the Dailymail. It seems as that the US air force has more information about these mysterious objects and although they refuse to give an explanation, the statement of US Air Force General Glen VanHerck is remarkable. Next, it seems that China will also have to deal with these unidentified flying objects. Sky News Asia Correspondent Brent O’Halloran says the Chinese authorities are considering shooting down an unidentified flying object after it was “detected” near a “port city” in the Northern Shandong province. So far; 02-04-2023: Chinese Spy Balloon shot down off the coast of South Carolina 02-10-2023: Airborne object shot down over Alaska, Dead Horse 02-11-2023: Airborne object shot down over Northern Canada near Mayo, Yukon 02-11-2023: Airborne object detected on radar over Montana 02-12-2023: Airborne object show down over Lake Huron The next three videos provide an update on the latest development on these unidentified flying objects whereby the third video from MRMBB333 provides more detailed insight including footage of a transport of a UFO-like object and a footage of a series of unidentified objects flying over the Argentine Sea. SOYStxYcWjo ReBMX9WQcXg 05X0XtOZwx8 Czwarte UFO zestrzelone przez USA, tym razem nad jeziorem Huron poniedziałek, 13 lutego 2023 r Najnowsza aktualizacja na temat niezidentyfikowanych obiektów przelatujących nad USA i Kanadą: Wczoraj siły powietrzne USA zestrzeliły kolejny niezidentyfikowany obiekt latający, tym razem obiekt został zestrzelony nad jeziorem Huron. Służby zamierzają odzyskać szczątki w celu analizy obiektu. Pentagon nie wykluczył, że niedawne niezidentyfikowane obiekty wystrzelone z nieba mogą być kosmitami. Generał Sił Powietrznych Stanów Zjednoczonych Glen VanHerck powiedział, że służby wywiadowcze badają wszystkie możliwości – łącznie z trzema najnowszymi obiektami, które mogą być powiązane z istotami pozaziemskimi. Zapytany, czy wykluczył „obcych czy istoty pozaziemskie”, powiedział: „Pozwolę społeczności wywiadowczej i kontrwywiadu to rozgryźć. Niczego nie wykluczam” – podaje Dailymail. Wygląda na to, że siły powietrzne USA mają więcej informacji na temat tych tajemniczych obiektów i choć odmawiają wyjaśnień, oświadczenie generała sił powietrznych USA Glena VanHercka jest niezwykłe. Następnie wydaje się, że Chiny również będą musiały uporać się z tymi niezidentyfikowanymi obiektami latającymi. Korespondent Sky News Asia Brent O’Halloran twierdzi, że chińskie władze rozważają zestrzelenie niezidentyfikowanego obiektu latającego po tym, jak został „wykryty” w pobliżu „miasta portowego” w północnej prowincji Shandong. Dotychczas; 04.02.2023: Chiński balon szpiegowski zestrzelony u wybrzeży Karoliny Południowej 02.10.2023: Obiekt powietrzny zestrzelony nad Alaską, Dead Horse 11.02.2023: Obiekt powietrzny zestrzelony nad Północną Kanadą w pobliżu Mayo w Jukonie 11.02.2023: Na radarze nad Montaną wykryto obiekt powietrzny 12.02.2023: Obiekt powietrzny pokazany nad jeziorem Huron Kolejne trzy filmy przedstawiają najnowsze informacje na temat tych niezidentyfikowanych obiektów latających, przy czym trzeci film z MRMBB333 zapewnia bardziej szczegółowy wgląd, w tym materiał filmowy przedstawiający transport obiektu podobnego do UFO oraz materiał filmowy przedstawiający serię niezidentyfikowanych obiektów przelatujących nad Argentyną Morze.
: Data Publikacji.: 06-03-25
: Opis.: Leaked Info on UAP Task Force Report - The Alien Threat Narrative Saturday, July 03, 2021 The UAP Task Force Report was finally released to the public last week, generally being panned by the UFO community. For understandable reasons, considering how vague and tepid it was. UFO historian Richard Dolan examines the report, especially in light of claims regarding the so-called alien threat narrative. He examines whether or not this latest report fits with the thesis that much of the recent UFO information is part of a psychological operation (psyop) or even a false flag designed to frighten and manipulate the public. He also shares information that was leaked to him describing the classified portion of the UAP report. This is unconfirmed and should be taken as such. oJNbCeE110A Wyciekły informacje na temat raportu grupy zadaniowej UAP – narracja o zagrożeniu ze strony obcych Sobota, 03 lipca 2021 r Raport Grupy Zadaniowej UAP został ostatecznie upubliczniony w zeszłym tygodniu i był ogólnie omawiany przez społeczność UFO. Ze zrozumiałych powodów, biorąc pod uwagę, jak niejasne i letnie było to stwierdzenie. Historyk UFO Richard Dolan analizuje raport, szczególnie w świetle twierdzeń dotyczących tak zwanej narracji o zagrożeniu ze strony obcych. Bada, czy ten najnowszy raport pasuje do tezy, że większość najnowszych informacji o UFO jest częścią operacji psychologicznej (psyop), a nawet fałszywej flagi mającej na celu zastraszenie i manipulowanie społeczeństwem. Dzieli się także informacjami, które do niego wyciekły, opisującymi tajną część raportu UAP. Nie jest to potwierdzone i tak należy to traktować.
: Data Publikacji.: 06-03-25
: Opis.: The US Navy filmed “PYRAMID” shaped UFOs; here is that footage Friday, April 09, 2021 In 2019 the US Navy photographed and filmed “PYRAMID” shaped UFOs and "SPHERICAL" advanced transmedium vehicles; here is that footage. This is only part of the story and visual evidence pertaining to UFO / UAP incursions by Unknown Advanced Transmedium Vehicles (UATVs) - engaging our US Navy warships. Background: On May 1st 2020 a classified briefing was generated about the UFO / UAP presence, via the Office of Naval Intelligence (ONI). Those familiar with the briefing articulated to me that the goal was to de-stigmatize the UAP problem and to promote more intelligence collection regarding UAP incursions and encounters with active military deployments. This UAP briefing was a build-on to a previous ONI briefing, generated October 18th 2019. Both were distributed across a wide range of intelligence network platforms. Jeremy Corbell was able to obtain information regarding these and other UAP related briefings - as well as - unclassified slides and some of the most intriguing military captured UAP footage he has ever seen. The context surrounding this content is important to understand - as its evidentiary value is best demonstrated though the lens of provenance. I want you to understand why this new evidence is worth your full attention and ask yourself whether these UAPs are made on earth and piloted and controlled by humans or not. Quote: "We already have the means to travel among the stars, but these technologies are locked up in black projects and it would take an act of God to ever get them out to benefit humanity.... anything you can imagine, we already know how to do..... we now have the technology to take ET home.” (Ben Rich - Lockheed's Skunk Works.) qQsmTKYpnoI Marynarka Wojenna Stanów Zjednoczonych sfilmowała UFO w kształcie „PYRAMIDY”; oto ten filmik Piątek, 09 kwietnia 2021 W 2019 roku Marynarka Wojenna Stanów Zjednoczonych sfotografowała i sfilmowała UFO w kształcie „PYRAMID” oraz zaawansowane pojazdy transmedialne „SPHERICAL”; oto ten filmik. To tylko część historii i dowodów wizualnych dotyczących najazdów UFO/UAP dokonywanych przez nieznane zaawansowane pojazdy transmedium (UATV) – z udziałem okrętów wojennych naszej marynarki wojennej USA. Tło: W dniu 1 maja 2020 r. za pośrednictwem Biura Wywiadu Marynarki Wojennej (ONI) wygenerowano tajną odprawę na temat obecności UFO/UAP. Osoby zaznajomione z odprawą wyjaśniły mi, że celem było zdestygmatyzowanie problemu UAP i promowanie gromadzenia większej ilości informacji wywiadowczych na temat najazdów i spotkań UAP z aktywnymi rozmieszczeniami wojskowymi. Niniejsza odprawa dotycząca UAP stanowiła kontynuację poprzedniej odprawy ONI, wygenerowanej 18 października 2019 r. Obie były rozpowszechniane na wielu platformach sieci wywiadowczych. Jeremy'emu Corbellowi udało się uzyskać informacje dotyczące tych i innych odpraw związanych z UAP, a także nieutajnione slajdy i niektóre z najbardziej intrygujących materiałów filmowych UAP, jakie kiedykolwiek widział. Ważne jest, aby zrozumieć kontekst otaczający tę treść, ponieważ jej wartość dowodową najlepiej widać przez pryzmat pochodzenia. Chcę, abyście zrozumieli, dlaczego te nowe dowody są warte waszej pełnej uwagi i zadali sobie pytanie, czy te UAP są tworzone na Ziemi oraz pilotowane i kontrolowane przez ludzi, czy nie. Cytat: „Mamy już środki, aby podróżować między gwiazdami, ale te technologie są zamknięte w czarnych projektach i potrzeba byłoby aktu Bożego, aby kiedykolwiek je wydobyć z korzyścią dla ludzkości… cokolwiek możesz sobie wyobrazić, już wiemy, jak to zrobić zrobić… mamy teraz technologię, która pozwoli zabrać ET do domu.” (Ben Rich – Lockheed’s Skunk Works.)
: Data Publikacji.: 06-03-25
: Opis.: Is the Deep State preparing a false flag asteroid attack using its space assets? Friday, September 18, 2020 Will a false flag asteroid attack be staged to delay the 2020 Presidential Election? The first video from Michael Salla, Ph.D is a response to news that the US Congress is not going to pass the National Defense Authorization Act for 2021, which is necessary for Space Force to receive full funding for fiscal year 2021. Michael Salla discusses General Ray Raymond's criticism over why a "Continuing Resolution" creates a funding problem for Space Force, which effectively will be blocked from monitoring all that is going on in space. This is happening at a time when the Deep State is preparing false flag events using its space assets to impact the 2020 election. All this suggests the Deep State is sabotaging Space Force via a Congressional maneuver to blind its monitoring and interception capabilities. According to Michael Salla, on November 4, 2016, NASA, FEMA, the Department of Energy, Jet Propulsion Laboratory (JPL), U.S. Air Force, and the California Governor's Office of Emergency Services collaborated in a planning exercise simulating a destructive asteroid impact set for September, 2020. The exercise planners envisaged that the asteroid, up to 800 feet (250 meters) in size, would hit somewhere along a narrow band across Southern California or just off the Pacific Coast. The next video is an audio version of an article published on Exopolitics.org on August 31, 2020, and is narrated by the author Michael Salla, Ph.D. z_-kWcfG08o 0A9L8s9QoZo Czy Deep State przygotowuje atak asteroidów pod fałszywą flagą, wykorzystując swoje zasoby kosmiczne? Piątek, 18 września 2020 r Czy zostanie zorganizowany atak asteroidy fałszywej flagi, aby opóźnić wybory prezydenckie w 2020 r.? Pierwszy film dr Michaela Salli jest odpowiedzią na informację, że Kongres USA nie uchwali ustawy National Defense Authorization Act na rok 2021, która jest niezbędna, aby Siły Kosmiczne otrzymały pełne finansowanie na rok budżetowy 2021. Michael Salla omawia krytykę generała Raya Raymonda dotyczącą tego, dlaczego „ciągła uchwała” stwarza problem w finansowaniu Sił Kosmicznych, które w rzeczywistości zostaną zablokowane w monitorowaniu wszystkiego, co dzieje się w kosmosie. Dzieje się to w czasie, gdy Głębokie Państwo przygotowuje wydarzenia pod fałszywą flagą, wykorzystując swoje zasoby kosmiczne, aby wpłynąć na wybory w 2020 roku. Wszystko to sugeruje, że Głębokie Państwo sabotuje Siły Kosmiczne poprzez manewr Kongresu mający na celu oślepienie ich możliwości monitorowania i przechwytywania. Według Michaela Salli, w dniu 4 listopada 2016 r. NASA, FEMA, Departament Energii, Laboratorium Napędów Odrzutowych (JPL), Siły Powietrzne Stanów Zjednoczonych i Biuro Służb Ratunkowych Gubernatora Kalifornii współpracowały przy planowaniu symulującym niszczycielski zestaw uderzeń asteroidy na wrzesień 2020 r. Planiści ćwiczeń przewidywali, że asteroida o wielkości do 800 stóp (250 metrów) uderzy gdzieś wzdłuż wąskiego pasma w południowej Kalifornii lub tuż przy wybrzeżu Pacyfiku. Następny film to wersja audio artykułu opublikowanego na Exopolitics.org 31 sierpnia 2020 r., a narratorem jest autor dr Michael Salla.
: Data Publikacji.: 06-03-25
© Web Powered by Open Classifieds 2009 - 2025